blog

11 komentarzy on VOD-y z finału HDH Invitational

  1. HoGar

    „Zapraszam do rozwinięcia newsa miłośników Starcraft 2, którzy jeszcze nie mieli okazji zobaczyć tych niesamowitych gier.”
    Zgodzę się z tym, Ich gry były niesamowite.
    Ja jestem noobowatym graczem i kiedy widzę tak ciekawe zagrania to mi szczęka opada.

  2. AvangarD

    I za to nie lubie Sc2. Zobaczcie. Super final White-Ra vs Idra. Kazda gra max 8 min… w BW to sobie chociaz mozna pogladac 30-40 minutowe walki.

  3. @ up
    Gry są podzielone na 2 party i trwają po kilkanaście minut, a nie 8 jak napisałeś. Moim zdaniem fajnie się oglądało takie długie batalie w SC:BW, jednak granie kilka takich 40 minutowych pojedynków podrząd strasznie męczy. Osobiście wolę krótsze mecze.

  4. Co nie zmienia faktu, ze mecze SC2 sa zdecydowanie krotsze od tych w BW. Jako przyklad ostatni mecz Tarsona z Mana. Wynik znalem przed ukazaniem sie materialu na stronie, jak zobaczylem news i dlugosc materialu to pierwsze co przeszlo mi przez mysl to: WTF? Raptem 30 pare minunt na mecz rozegrany w pelnym Bo3 :/

  5. Wydaje mi się, że gry SC2 są krótsze bo nie wytarły się jeszcze pewne schematy grania jak w SCBW, mam na myśli, że gracze cały czas eksperymentują i jak wyjdzie jakaś taktyka to wygrywają, jak nie wyjdzie to przegrywają, a w SCBW wszystko wsumie jest grane i wyćwiczone wedlug pewnych wzorów. i Trudno na tyle zaskoczyć przeciwnika żeby szybko zakończyć grę. Ale z czasem i w SC2 trzeba będzie coraz bardziej się wysilać aby wygrać.

  6. Szemron

    Mnie się natomiast wydaje, że gry SC2 są krótsze z kilku powodów. Po pierwsze zaledwie kilka jednostek więcej, niż ma przeciwnik daje realną przewagę, a na pewno większą niż w porównaniu z SC1. Wystarczy, że po bitwie w polu zostanie u któregoś z graczy 5-6 Maruderów, bądź 5-6 Hydr. Jeśli przeciwnikowi nie wyskoczy w tym momencie nic z budynków produkcyjnych, straci w tym momencie sporo.

    Druga sprawa. Nie wiem czy zauważyliście, ale budynki w SC2 wydają się padać nieco szybciej. Zobaczcie w BroodWarze ile razy Protoss znajduje się w bazie przeciwnika przy pomocy recalli. A czy faktycznie wyrządzają one taką szkodę? Powiedziałbym, że średnio. Natomiast w SC2, gdy znajdziemy się w bazie przeciwnika (np. Dropp), możemy sobie wyrobić dużą przewagę targetując najważniejsze budynki.

    Trzecia sprawa to dosyłanie posiłków. Dzięki creepowi u Zerga i pylonom u Protossa te dwie rasy mogą wyjątkowo szybko dosyłać posiłki. Wówczas przeciwnik ma po przegranej bitwie w polu naprawdę małe szanse na uzyskanie takiej ilości jednostek, które pozwolą mu się wybronić (tym bardziej jeśli nie ma obrony statycznej). Nie bez znaczenia jest też możliwość zmiany wszystkich rally pointów na raz (chyba taka jest, jak się nie mylę) oraz wielkość map (bądź co bądź, takie duże to one nie są).

    Co do finału… zdecydowanie bardziej polecam mecze o III miejsce pomiędzy TLO a NonY:

    http://www.youtube.com/watch?v=grexsglfMV4
    http://www.youtube.com/watch?v=WoNziqiShmE

    http://www.youtube.com/watch?v=Tg5GQs-mJe8
    http://www.youtube.com/watch?v=AEVOdLhSwZY
    http://www.youtube.com/watch?v=FhA4W7TNeBk

    http://www.youtube.com/watch?v=0s0REL9iSoU
    http://www.youtube.com/watch?v=enfV2ZtNCrQ

    http://www.youtube.com/watch?v=GV8qWkCgUYg
    http://www.youtube.com/watch?v=jrKEr1gKfa0

    http://www.youtube.com/watch?v=eJZy4oCnEtk

    http://www.youtube.com/watch?v=XoSO21kX4TE
    http://www.youtube.com/watch?v=s6YxQjQ_WtM

    http://www.youtube.com/watch?v=87D17NrgJxU
    http://www.youtube.com/watch?v=92ooWe3IBaE

    Mam nadzieję, że nie pomyliłem nic w adresach :)

Odpowiedz na „smurfAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>