blog

16 komentarzy on StarCraft II Beta – Patch 11 (wersja 0.13.0.15250)

  1. Kain

    Warto też dodać, że patch przyniósł ze sobą prawdopodobnie błąd. U mnie i mojego kolegi, przy wychodzeniu, gra się zawsze wiesza. Problem pojawił się bezpośrednio po zaktualizowaniu klienta.

  2. radosny

    Kain :
    Warto też dodać, że patch przyniósł ze sobą prawdopodobnie błąd. U mnie i mojego kolegi, przy wychodzeniu, gra się zawsze wiesza. Problem pojawił się bezpośrednio po zaktualizowaniu klienta.

    Dokładnie, ja i moich 5 kolegów również to mamy….

  3. grzybekmac

    ja też to mam ale se radze, przed wyłączeniem task do windowsa potem menadżer urządzeń i wyłączam i działa :)

  4. nefbie

    Zmiany na + u terka i prota. Zdecydowany – u zerga. Nie dość, że najsłabsza rasa, to jeszcze ją osłabili. Mutal vs Phoenix = 0 szans. Coruptor vs Phoenix = 0 szans. Mutalami był sens grać przeciwko protowi, teraz go nie ma. Blizz się postarał i najczęściej używaną jednostkę w BW u zerga sprowadził do marionetki (tak naprawde przeciw terkowi też mutalami bez sensu grać, o Z vs Z szkoda wspominać). Infestor – gotowy do użytku po prawie 2 minutach – nie łudźmy się – jedyna dobra jego umiejętność to przejmowanie – co z tego, że może przejmować jednostki powietrzne? Ultral wzmocniony, taa, i tak nikt nimi nie gra – pojawia się za późno i za drogi. Umiejętność corruptora to śmiech na sali, próbowałem a jakże, lepiej skupiać ogień na konkretnym celu niż klikać tą umiejętnością bez sensu. Brood Lord – taa najlepsza jednostka zergów została ograniczona. O szybkości wkopywania się wieżyczek już mi się nie chce wspominać. Oby tak dalej, a większość będzie grała T a mała część P. BRAWO BLIZZ!

  5. kug1

    nefbie :
    Zmiany na + u terka i prota.

    U prota? Chyba zartujesz… Dotrzymanie do Immortala ktory i tak byl późno i który jest niesamowicie drogi bedzie teraz wymagalo wiele wiecej wysilku przy rajdach maruderow i roachy…

  6. kug1

    To jak gram nie ma znaczenia bo nie o to biega. Raczej chodzi o to ze toss ma dluuuzej, w cholere drozej i musi wykazac sie wiekszym mikro od oponenta

  7. kug1

    masz gateway, cybernetickore, roboticfac czyli 150+150+200/100 po czym mozesz robic immortala za 250/100. U terka barak+techlab tj.150+50 i robisz marudera za 100/25 ktory zjada. Ot co. Sorry za dubbleposta ale nie mozliwosci edit

  8. nefbie

    Oczywiście, że T jest przesadzony, ale to inna kwestia. Radjów roachy, no nie żartuj, to dobra jednostka, ale dopiero po lair można mu szybkość zwiększyć, więc na początku tylko do obrony :)

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>