blog

13 komentarzy on Flircik – trzeci wymiar, drugi przeciwnik?

  1. uTomek

    Bardzo ważny problem został ukazany, o którym mówiono tylko na początku bety, a o którym myślę dosyć często.

    Ciekawym rozwiązaniem byłby rzut czaru w rzut prostokątny na płaszczyznę poziomą po kliknięciu w jednostkę latającą. Nie wiem tylko jakby to się sprawdziło w praktyce.

  2. AvangarD

    Faktem jest ze wprowadzenie 3D jest efektowne. Mozna rozkoszowac sie wrecz pieknem jednostek map etc.
    Lecz dla mnie w SC:BW najwazniejsza byla przejzystosc.

  3. santi

    no pod tym wzgledem gracze w3 mają zdecydowaną przewagę bo są do tego przyzwyczajeni jednak myślę że w szybkim czasie każdy jest w stanie do tego przywyknąć

  4. Ksiaze

    To nie felieton :) Zgadzam sie, ze gracze W3 moga miec latwiej, ale ktos kto widzi przestrzennie od razu sie zaaklimatyzuje w nowym srodowisku.

    Na pomysl artykulu wpadlem po przeczytaniu wielu postow „moj storm nic nie trafil” itp. :)

    ___
    Flircik

  5. diarr

    a jakby tak po wybraniu umiejetnosci zamiast obszaru dzialania pojawial sie wzornik przestrzeni dzialania? myslicie ze to do zrobienia?

  6. misq

    w wc3 bylo cos takiego, ze jak rzucasz aoe na lataczy to te jednostki, które miały otrzymać atak stawały się trochę ciemniejsze, tak jakby nad nimi był cień i to było dobre.

  7. michus

    „Męczysz budującego SCV’ka? Obracaj kamerę, aby zawsze móc go trafić.”
    to fajne:) w praktyce rzeczywiscie nie moglem go czasem trafic jak sie chowal

  8. SyDemon

    Jeśli przez ostatnie ~10 lat nie miałeś styczności z żadnym RTSem/RTW to możesz mieć problem, ale jak miałeś to problemu praktycznie nie ma.
    Niemniej fajnie, że to zostało napisane.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>