blog

3 komentarzy on Raven o SC2 na GosuGamers.net

  1. KruczoCzarny

    jeden komentarz mnie rozwalił:

    „Btw, 26 years old and still playing computer games
    OMG”

    Raven, nigdy nie przestawaj! :D

  2. boberq

    No Raven Jako teraz najlepszy Terran w SC2 w Europie można powiedzieć .. ale to chyba nie bedzie na długo .. wyjdzie pełna wersja to sie zobaczy bo gra to taki duży inbalance ma.. a dużo nowych i młodych graczy możliwie utalentowanych nie ma takiego szczęścia grać w SC2 bete .. ;p Wiec okażę się to za kilka miechów albo kilkanaście :D ale i tak trzymam kciuki za Raven’a i niech wraca do gry na poważnie bo nadal można coś więcej osiągnąć :D co to jest 26 lat nic .. heh btw .. Jutro Zotac .. trzymam kciuki za pierwsze miejsce !! :)

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>