spl_bunny_vs_true vod

Proleague 2014, runda 4, półfinał – JinAir vs CJ, TRUE (Z) vs Bunny (T)


Mam dla Was dzisiaj jeszcze jeden mecz z czwartej rundy Proleague 2014, tym razem z meczu półfinałowego (lub jeśli wolicie, drugiej rundy fazy Playoffs rundy czwartej turnieju, uff). Zobaczymy w niej Bang „TRUE” Tae Su (Zerg, Jin Air Green Wings) oraz Lee „Bunny” Jae Sung (Terran, CJ Entus – nie mylić z Duńczykiem z Team Liquid, również grającym Terranami!).

Nagranie


Mapa: Habitation Station LE

TRUE (Zerg): bezpieczna ekspansja Overlord, Spawning Pool, drugie Hatchery, 1 gaz, Overlord
Bunny (Terran): bezpieczna ekspansja Supply Depot, Barracks, 1 gaz, Reaper, drugi Command Center, Supply Depot
TRUE: do 3 Queen, Lair (przerywa wydobycie gazu)
Bunny: Factory, Reactor, do 2 gazów, Starport, produkcja Hellion i Widow Mine, Medivac
TRUE: 2 Evolution Chamber (ale na razie nie robi ulepszeń), Roach Warren, do 3 gazów, Overseer (bardzo szybki)
Bunny: trzeci Command Center (w bazie), Bunker w ekspansji, Stimpack, Viking, drop 2 Hellion i 2 Widow Mine – odcina wydobycie w głównej bazie, zabija 5 drone, wycofuje miny
TRUE: do 4 gazów, Glial Reconstitution (prędkość do Roach), produkcja Roach
Bunny: 2 Engineering Bay, do 3 Barracks (2 Reactor / 1 Tech Lab), do 4 gazów
TRUE: trzecie Hatchery, Spire, dopiero zaczyna robić ulepszenia z Melee, Metabolic Boost (prędkość do Zergling)
Bunny: do 5 Barracks (4 Reactor / 1 Tech Lab), Armory, uruchamia trzecie wydobycie
TRUE: Baneling Nest, produkcja Mutalisk i Zergling
Bunny: Turrety, produkcja Widow Mine (z Reactorem), do 5 gazów, Combat Shields, nieudana presja na trzecią bazę, ale Zerg się zagapił i stracił 3 Mutaliski
TRUE: Centrifugal Hooks (prędkość do Baneling), czwarte Hatchery
Bunny: do 7 Barracks, czwarty Command Center (w bazie), traci drop z 2 Medivaców ale powstrzymuje budowę czwartego Hatchery
TRUE: nowe czwarte Hatchery (tym razem na złotej ekspansji)
Bunny: dropuje na dwóch kierunkach jednocześnie, zmusza do anulowania ekspansji i odcina wydobycie w głównej bazie
TRUE: wciąż nie może zająć czwartej bazy i chociaż doprowadza do kilku dobrych wymian, zaczyna się powoli ujawniać przewaga ekonomiczna Terrana
Bunny: uruchamia czwarte wydobycie (z Planetary Fortress), kończy ulepszenia 3/3 do piechoty
TRUE: próbuje wyprowadzić duży atak
Bunny: ciągle utrzymuje Zerga na trzech bazach, wyprowadza silny kontratak i niszczy wszystkie Banelingi – Zerg nie jest w stanie odbudować armii – gg

TRUE chce zagrać bardzo reakcyjnie – gra szybki zwiad Overseerem, czeka z kluczowymi decyzjami jeśli chodzi o swoje otwarcie. Ale ma wyraźne problemy z obroną przed dropami na dwóch kierunkach jednocześnie, nawet gdy ma już na to środki.
Bunny gra bardzo sprytnie dropami, potrafi utrzymać nimi presję na dwóch kierunkach praktycznie bez przerwy, uniemożliwia Zergowi zajęcie czwartej bazy. Jednocześnie był w stanie bardzo szybko uruchomić trzecie wydobycie.
Późna gra to przewaga ekonomiczna i przewaga w ulepszeniach Terrana nad Zergiem – to musiało się szybko skończyć przegraną TRUE.


3 komentarzy on Proleague 2014, runda 4, półfinał – JinAir vs CJ, TRUE (Z) vs Bunny (T)

Odpowiedz na „jaAnuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>