terran tv

34 komentarzy on WCG TV! Finały World Cyber Games Polska, dzień 1

  1. Drodzy przyjaciele; Dlaczego musicie dawać taki spoiler w komentarzach?! Właśnie schrzaniliście mi całą przyjemność z oglądania. Pewnie nie tylko mi… Zostawcie to na chat następnym razem.

  2. Sprinter

    Wszystkie te gry sa na poziomi itd ale czemu nie ma ani jednej gry z udzialem Tarsona czy Sawyera?? Najbardziej mnie ciekawia mecze Tv… a ich nie ma ;(

  3. @RybA. nie którzy wolą przeczytać komentarz właśnie żeby nie tracić czasu bo coś już będą wiedzieli, i wolą ściągnąć repy i oglądnąć samemu w ciszy xP

  4. AciD

    Moim zdaniem dobrze ze Draco odpadl… to juz nie ten poziom co kiedys, co szczegolnie widac w grach vs Zero, gdzie Zero powinien bez problemu wygrac 1wsza gre.

  5. Lilith

    Sorki chłopaki za spojler :/ Ale po prostu w głowie mi sie nie mieściło, że po tak fajnych grach, które zgromadziły multum ludzi przed ekranami na WCG (nie tylko tych od StarCrafta!) murowany faworyt odpadł i już takich ciekawych i emocjonujących gier nie zobaczymy w finale. I niestety, chyba się nie pomyliłam…
    Mimo wszytko wielkie gratulacje dla wszystkich finalistów – nie mnie ich oceniać! GG chłopaki! GG ParanOid! AYE!

  6. pinoczet

    Parol Ty mój mistrzu :D
    Najlepsze było to że jak Parol grał pierwszą gre z Yaybą to sobie założył noge na noge ;D, guma w pysku i miazga.

  7. cokolwiek

    Raven byłeś świetny na tym WCG jako komentator :) , szkoda ze ten stream od wcg to taka porażka niemniej jednak (lubisz ten zwrot ;d) dzięki Tobie dało sie to oglądać . [wazelina mode ;disabled]

    gj Raven , gj GOsia

  8. mlodykacper

    GZ dla sawyer’a który właściwie to olał to WCG bo spokojnie był wcześniej w formie by wygrać z paranoidem czy innymi.
    Buuuuuuuuuu :(

  9. FearOfTheDark

    Bardzo fajna strona. Mimo, ze w starcrafta gram tylko singleplayer, a moje umiejetnosci sa zenujaco slabe, to przesiedzialem chyba z 3 godziny ogladajac mecze. Pozdraviam TerranTV

  10. Dzięki, dzięki! I gratulacje Paranoid! Ciekawe, czy do Chin pojedzie też Yayba lub Draco…

    Co do gier relacjonowanych na scenie zas, czekam na materialy od organizator, aby umiescic je gdzies w zjadliwej formie. Na pewno napisze, jak cos bede wiedzial.

    /R

  11. @Adrian
    Szczerze rozważam taką opcję, wspominałem zresztą już o tym tu i ówdzie. Ale ponieważ kilka rzeczy większych nadchodzi, mierzę siły na zamiary. Na bank nie będziecie zawiedzeni.

    /R

  12. LoSsman

    Gz Raven odwaliłeś kawał dobrej roboty na tym WCG;) Szkoda, że jeszcze nie ma reszty gier.. no ale poczekamy zobaczymy:) Mam pytanko.. kiedy dodasz coś nowego do działu „okiem gracza” coś dla fanów protossów i zergów?

    Pozdro;)

  13. Zauważyłem coś dziwnego oglądając rep Yayba vs Sawyer ściągnęty z netwars, dragony Yayby atakując scv Sawyera czy tez inne jednostki mialy nonstop 10 hit point, a nie 20hp. Tzn. scv musial oberwac zadziwiająco dużo razy,żeby zginął, czy to normalne skoro goony mają 20hp?

  14. Pingback: Terran.PL | Relacja z wybranych gier finałowych w Terran TV! | blog

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>