StarCraft II Beta – Patch 10 (wersja 0.12.0.15133)
Natychmiast po wyjściu patcha 9 pojawiły się dwa dość znaczące błędy, które wymagały wydania osobnej łatki, w której zostały od razu naprawione.
Pierwszy bug (który wygląda na to, że miał być zamierzoną zmianą) powodował, że Zerg mógł zbierać bardzo dużo larw koło swoich wylęgarni jeszcze przed wyprodukowaniem Queen, po prostu anulując produkcję jednostek. Drugi błąd powodował, że jednostki Zergów, które się mutują z innych jednostek (Baneling, Brood Lord i Overseer) tuż po zmutowaniu szły w kierunku punktu zbiórki z wylęgarni, w której zostały wyprodukowane jednostki pierwotne (Zergling, Corruptor lub Overlord).
NAPRAWIONE BŁĘDY
- Poprawiono błąd, który powodował, że zergowskie larwy nie ginęły bo anulowaniu produkcji jednostek.
- Poprawiono błąd, który powodował, że jednostki Baneling, Brood Lord i Overseer (po mutacji – przyp. Raven) zmierzały w kierunku punktu zbiórki (rally point) ustawionego na wylęgarni, w której zostały pierwotnie wyprodukowane jednostki.
Źródło: post na forum Battle.net od Xordiah (RTS Community Team, Blizzard Europe).
ten 1 blad byl swietny, mozna bylo miec 2 larwy gratis, wszyscy zergowscy gracze robili w ten sposob rush 12 lingow + drowy = gg ;p
Z tym gg bez przesady, dało się wybronić, co nie zmienia faktu, że było to totalnie przegięte =]
/R
No i przydało by się wspomnieć że patch dał też trochę namacalnych efektów jak chociaż zmniejszone koszty Concussive Shells (50 min 50 gaz i chyba 60s)
To nie ten, poprzedni – napisałem o nim news niżej:
http://www.terran.pl/blog/newsy/starcraft-ii-beta-%E2%80%93-patch-9-wersja-0-11-0-15097/
/R
macku sypiasz kiedys ? :p No jak tak mozesz traktowac Kasie ;]
Czasami da się słyszeć dziwne odgłosy w czasie relacji także nigdy nic nie wiadomo xd…
@path – mi jest trudno pisać o samym pathu. Śledzę jedynie relacje z sc2 o ile się jakieś nowe pojawiają i na podstawie tego staram się coś ogarnąć nie mniej jednak widać, że blizzard nie próżnuje i nie odstawia lipy jak w przypadku patha w diablo2 LoD…
Mały offtop ale warto o tym też wspomnieć xd…
Teraz nie ma mozliwosc ogladac Replays ze starszej wersji StarCrafta ?
Ale tego ze z gry wywala jak ktos baze odbuduje to nie wzieli pod uwage…
ile ma ten patch?
bo u mnie już plik ponad 400MB i dalej ciągnie…
Podobno ok 500MB, mi się ściągał dość długo – musisz czekać.
ten #10 ma kilka mega. Natomiast #9 ma 505 mb.
Kiedy kolejny konkurs?? bo mialy byc 8:00 poki się klucze nie skończą
Fajnie że poprawili ten błąd, bo wreszcie gry vs zerg przestaną być czymś w rodzaju „odeprzyj rusha albo zgiń”.
Szkoda tylko, że znowu w polskiej wersji pojawił się błąd z dropowaniem po komunikacie „Gracz nie jest już odkryty”. Ale chyba na jego rozwiązanie trzeba będzie poczekać jeszcze do jakiegoś kolejnego większego patcha. Polska wersja ma chyba jakieś fatum nad sobą z tym błędem. Ciekawe czemu akurat w niej się pojawia
Pingback: Terran.PL | StarCraft II Beta – Patch 11 (wersja 0.13.0.15250) | blog